Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lessientje Site Admin

|
Geplaatst: Vr 22 Feb 2008 13:08 Onderwerp: Gevaarlijke illegaal weer vrij |
|
|
De 30-jarige Rachid Kharbaoui is weer op vrije voeten. De illegale Marokkaan stak een jaar geleden een bewaakster neer in het gesloten asielcentrum 127bis van Steenokkerzeel. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.
Kharbaoui zat daarna in de cel. Tot acht keer toe probeerde de politie hem terug te brengen naar zijn vaderland, maar de Marokkaanse overheid vond geen spoor van de man in het bevolkingsregister en zette hem telkens terug op het vliegtuig naar Zaventem.
Bart Laeremans (Vlaams Belang) kreeg van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael te horen dat Kharbaoui vrij is. "Hij is op het einde van de wettelijke termijn van opsluiting uit de gevangenis ontslagen met een bevel het grondgebied te verlaten", aldus Dewael. (belga/tdb) |
|
|
 |
Bosuil Moderator

|
Geplaatst: Vr 22 Feb 2008 13:35 Onderwerp: |
|
|
België... toch een schitterend land hè.  _________________ "That's good, that's good, that's goooooooooooooooooooooooooooooooooood!" |
|
|
 |
Lessientje Site Admin

|
Geplaatst: Vr 22 Feb 2008 13:58 Onderwerp: |
|
|
idd, las vandaag nog iets dat ne marokkaans-belgische terreurleider hier moet gewoond hebbe... nu woont hem in een cel want zijn terreurorganisatie is opgerold ginder in Marokko |
|
|
 |
Bosuil Moderator

|
Geplaatst: Vr 22 Feb 2008 14:02 Onderwerp: |
|
|
Klopt, vlak bij ons zelfs: in Evergem!  _________________ "That's good, that's good, that's goooooooooooooooooooooooooooooooooood!" |
|
|
 |
Lessientje Site Admin

|
Geplaatst: Vr 22 Feb 2008 14:04 Onderwerp: |
|
|
oh leuke coté... blij da ik dees kante woon... 't zit hier ook vol me allochtonen ma toch ni direct me terreurleiders  |
|
|
 |
Bosuil Moderator

|
Geplaatst: Vr 22 Feb 2008 14:05 Onderwerp: |
|
|
You never know... Lokeren... lijkt me best louche hoor!  _________________ "That's good, that's good, that's goooooooooooooooooooooooooooooooooood!" |
|
|
 |
TBH Site Admin

|
Geplaatst: Vr 22 Feb 2008 16:24 Onderwerp: |
|
|
Lokeren... klein rustig stadje de ideale schuilplaats dus  _________________ ~The Black Horses~
Ja, naar het schijnt ben ik hier beheerder  |
|
|
 |
zidjian Member

|
Geplaatst: Za 23 Feb 2008 11:31 Onderwerp: |
|
|
Dat weet ge toch nooit.
Ik ken iemand die tijdje geleden in Deinze woonde en naast haar bleek ook een gevaarlijke type te wonen. Is ook nog in het nieuws geweest. Ze had er ook helemaal geen idee van wat die allemaal uitspookte. |
|
|
 |
TBH Site Admin

|
Geplaatst: Za 23 Feb 2008 13:04 Onderwerp: |
|
|
Je kan dat inderdaad niet 'zien'. En ervan uit gaan dat al je geburen vreemde types zijn lijkt me nu ook niet de beste oplossing...  _________________ ~The Black Horses~
Ja, naar het schijnt ben ik hier beheerder  |
|
|
 |
zidjian Member

|
Geplaatst: Za 23 Feb 2008 13:57 Onderwerp: |
|
|
Mijn gebuur is een Italiaan, zeker ene van de maffia !!
 |
|
|
 |
Lessientje Site Admin

|
Geplaatst: Za 23 Feb 2008 16:30 Onderwerp: |
|
|
ah nee mijn gebuur die is er maar af en toe, komt enkel tuin onderhouden en rolluiken optrekken/naar beneden laten... 't is waarschijnlijk een schuilplaats of zo waar louche zaakjes worden geregeld  |
|
|
 |
Bosuil Moderator

|
Geplaatst: Di 26 Feb 2008 14:15 Onderwerp: |
|
|
Eén van ons geburen is toch ook maar een raar geval tegenwoordig. Die heeft precies schrik van ons.  _________________ "That's good, that's good, that's goooooooooooooooooooooooooooooooooood!" |
|
|
 |
Lessientje Site Admin

|
Geplaatst: Di 26 Feb 2008 17:31 Onderwerp: |
|
|
Ge zou voor minder schrik hebbe van ulle ik van da een logische reactie hoor |
|
|
 |
Bosuil Moderator

|
Geplaatst: Di 26 Feb 2008 22:34 Onderwerp: |
|
|
 _________________ "That's good, that's good, that's goooooooooooooooooooooooooooooooooood!" |
|
|
 |
|